E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Καρύδια: Η απόλυτη τροφή για αδυνάτισμα

Τι απέδειξε έρευνα για τη σχέση τους με την απώλεια κιλών

Καρύδια: Η απόλυτη τροφή για αδυνάτισμα
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γράφει η ΝΕΛΗ ΣΤΑΘΑΚΙΔΟΥ

Η απώλεια κιλών είναι ένα δύσκολο θέμα για πολλούς ανθρώπους, καθώς θέλει υπομονή και επιμονή. Για να επιτευχθεί χρειάζεται η τήρηση μιας διατροφής χαμηλής σε λιπαρά και πολύ νερό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βέβαια, υπάρχουν και ορισμένα τρόφιμα που συμβάλλουν στην αφύπνιση του μεταβολισμού και βοηθούν αρκετά στην καύση λίπους, όμως συχνά οι περισσότεροι τα ξεχνούν.

Σε αυτήν την κατηγορία ανήκουν και τα καρύδια, καθώς όπως έδειξε πρόσφατη μελέτη του Πανεπιστημίου της Λουιζιάνα, οι άνθρωποι που τρώνε αυτόν τον ξηρό καρπό καθημερινά έχουν 25% λιγότερες πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκοι και 21% λιγότερες πιθανότητες να αυξηθεί το λίπος στην περιοχή της μέσης τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι καταναλωτές καρυδιών είχαν επίσης χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος, όπως και υψηλότερα επίπεδα καλής χοληστερόλης.

Πιθανότατα να σκέφτεστε ότι αυτό ακούγεται τρελό και ότι όλοι οι ξηροί καρποί έχουν πολλές θερμίδες και λιπαρά, όμως αυτό δεν είναι ακριβώς η πλήρης αλήθεια.

Σύμφωνα με όσα εξηγεί ο επικεφαλής της έρευνας και καθηγητής του Πανεπιστημίου της Λουιζιάνα, Carol O’Neil, οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε φυτική πρωτεΐνη, διαιτητικές ίνες και υγιή μονο- και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, συστατικά που κάνουν τα καρύδια να αποτελούν ένα φαγητό που μπορεί να βοηθήσει στην καταστολή της όρεξης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέσα σε όλα αυτά τα οφέλη που προσφέρει αυτός ο καρπός λοιπόν, μια χούφτα καρύδια θα σας βοηθήσει να νιώθετε χορτάτοι, άρα θα τρώτε λιγότερο και θα χάνεται βάρος πιο αποτελεσματικά.

Μόλις το 1/3 ενός φλιτζανιού καρύδια την ημέρα μπορεί να παρέχει στον ανθρώπινο οργανισμό αρκετές από τις βασικές βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και όλη την ενέργεια που χρειάζεται, όπως αναφέρει η Maureen Ternus, υπεύθυνη του μη κερδοσκοπικού οργανισμού INC NREF, ο οποίος υποστηρίζει τις διατροφικές έρευνες και την εκπαίδευση γύρω από αυτό το θέμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κοινώς, όλα τα παραπάνω κάνουν τα καρύδια μια από τις πιο υγιεινές τροφές που μπορείτε να φάτε σαν σνακ μέσα στην ημέρα σας.

FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ελάχιστοι το ξέρουν: Το εξωτικό νησί 1,5 ώρα από την Αθήνα όπου κάνεις μπάνιο παρέα με ελάφια και παγώνια

Πριν 1 ώρα

Αυτό το μικρό νησί κοντά στην Αθήνα μοιάζει βγαλμένο από καρτ ποστάλ

Η διαδρομή που χαρακτηρίζεται η ομορφότερη του κόσμου – Περνά μέσα από λίμνες, παγετώνες και καταρράκτες

Πριν 1 ώρα

Αυτό το τρένο διασχίζει ένα από τα πιο εντυπωσιακά τοπία της Γης

Η Alexandria Ocasio‑Cortez μοιράστηκε μια πολύ προσωπική διαδικασία – Και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για το 2028

Πριν 1 ώρα

«Δεν έχω αποκλείσει το ενδεχόμενο»: Η διπλή αποκάλυψη της Alexandria Ocasio-Cortez

Τα «αθόρυβα» σημάδια που αποκαλύπτουν πολλά για τη γυναικεία υγεία

Πριν 1 ώρα

Πέντε μικρές αλλαγές που δεν πρέπει ποτέ να αγνοήσεις

Το πιο ορεινό χωριό της Ελλάδας βρίσκεται σε υψόμετρο 1.440 μέτρων

Πριν 1 ώρα

Ένα χωριό που για μισό χρόνο ανήκει στους ανθρώπους και για τον άλλο μισό, στα βουνά

Πόση ώρα περνάς στο κινητό; Η ψυχολογία εξηγεί τι σημαίνει αυτό για το μυαλό σου

Πριν 1 ώρα

Μάθε πώς το κινητό επηρεάζει τη σκέψη σου αλλά και πώς να πάρεις πίσω τον έλεγχο!

Γιατί μας γλείφουν οι σκύλοι;

Πριν 1 ώρα

Ο λόγος που ξέραμε και ο λόγος που δεν ξέραμε

Τα cocktails που πίναμε στα 80s & 90s

Πριν 1 ώρα

Οι νεότεροι barmen μάλλον δεν τα γνωρίζουν καν

Η στάση που κάνει πολύ πιο πιθανό τον γυναικείο οpγασμό

Πριν 1 ώρα

Μια νέα δημοσκόπηση έδειξε μια μεγάλη διαφορά

Ντομάτες και λιπώδες ήπαρ: Πόση ποσότητα την ημέρα έδειξε η έρευνα ότι μειώνει το λίπος

Χτες

Μια τυχαιοποιημένη κλινική δοκιμή σε ασθενείς με MASLD αξιολόγησε την καθημερινή κατανάλωση ντομάτας και σάλτσας και κατέγραψε αξιοσημείωτη μείωση της ηπατικής στεάτωσης σε μόλις έξι εβδομάδες.

Σειρά γέννησης και παθήσεις: Ποιες ασθένειες συνδέονται με το αν γεννηθήκατε πρώτοι ή δεύτεροι

Χτες

Πρωτότοκα και δευτερότοκα παιδιά εμφανίζουν διαφορετικό προφίλ κινδύνου για συγκεκριμένες ασθένειες - Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη

Η πρωτεΐνη‑κλειδί που «φρενάρει» τη μνήμη και γερνά τον εγκέφαλο

Χτες

Η FTL1 ίσως κρατά το κλειδί για έναν πιο νεανικό εγκέφαλο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

par: 12
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.