Style, Ομορφιά, Σχέσεις, Celebs
E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Μπάρες δημητριακών: Όσα πρέπει να κοιτάς στις συσκευασίες τους

Μπάρες δημητριακών: Όσα πρέπει να κοιτάς στις συσκευασίες τους

Για να διαλέγεις όντως τις πιο υγιεινές

Γράφει η ΝΕΛΗ ΣΤΑΘΑΚΙΔΟΥ
Δημοσίευση 20/9/2019 | 00:15

Όταν σου εξηγεί ποια μπάρα πρέπει να επιλέξεις, διατροφολόγος του αμερικανικού στρατού, το μόνο που πρέπει να κάνεις -αφού χτυπήσεις δύο απανωτές προσοχές- είναι να ακολουθήσεις τυφλά τις οδηγίες της.

Η Brenda Bustillos, διατροφολόγος του στρατού των ΗΠΑ με PhD μοιράστηκε σε συνέντευξή της, τα μυστικά για να πάρεις τη σωστή μπάρα δημητριακών. Την υγιεινή και όχι την παχυντική. Και η αλήθεια είναι ότι χρειαζόμαστε μια-δύο κατευθύνσεις αφού οι μπάρες έχουν γίνει πλέον ένα από τα αγαπημένα σνακ των Ελλήνων. Έχεις φύγει από το σπίτι χωρίς πρωινό; Τρως μια μπάρα. Για δεκατιανό; Τρως μια μπάρα. Δεν προλαβαίνεις να φας μεσημεριανό; Τρως μια μπάρα. Γενικά, τρως μια μπάρα γιατί θεωρείς ότι είναι υγιεινή, σε χορταίνει, είναι οικονομική, τρώγεται εύκολα και δεν σε παχαίνει.

Και μπορεί κάποια από τα παραπάνω να ακούγονται απόλυτα λογικά, θέλουν όμως ιδιαίτερη προσοχή, καθώς δεν είναι ίδιες όλες οι μπάρες.

Πώς να επιλέξετε την πιο υγιεινή μπάρα

Ελέγξτε το μέγεθος της μερίδας

Ενώ οι περισσότερες μπάρες είναι πάνω-κάτω μία μερίδα, αυτό δεν ισχύει παντού. Μπορεί μια μπάρα να είναι για παράδειγμα μεγαλύτερη από 100 γραμμάρια. Προσέξτε πώς θα υπολογίσετε τις θερμίδες, τα λίπη, τους υδατάνθρακες, τις φυτικές ίνες.

Προσοχή στην περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά

Εάν μια ράβδος περιέχει περισσότερο από 20% κορεσμένα λιπαρά ψάξτε για κάτι άλλο να καταναλώσετε. Μην φοβάστε τα συνολικά γραμμάρια λίπους, καθώς πολλές πηγές λιπαρών κάνουν καλό στην καρδιά και μπορούν να σας χορτάσουν εύκολα.

Επιλέξτε μια μπάρα με λιγότερα από 10 γραμμάρια ζάχαρης

Η υπερβολική ζάχαρη μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας. Σε γενικές γραμμές, μια μπάρα με λιγότερα από 10 γραμμάρια ζάχαρης είναι μια χαρά.

Βρείτε μια μπάρα με τουλάχιστον 8 γραμμάρια πρωτεΐνης

Τα 8 γραμμάρια είναι ένα πολύ καλό ποσοστό σε ένα μόνο σνακ. Προσπαθήστε να βρείτε μπάρες με αυτή την ποσότητα πρωτεϊνης.

Επιλέξτε μια με περισσότερα από 4 γραμμάρια φυτικών ινών

Οι γυναίκες χρειάζονται περίπου 25 γραμμάρια φυτικών ινών την ημέρα για καλή πέψη και κορεσμό.

Υπάρχουν μπάρες οι οποίες είναι πράγματι υγιεινές και σας χορταίνουν. Μέσα σε 5 λεπτά μπορείτε να εντοπίσετε στο Super Market αυτή που πληροί όλες τις παραπάνω προϋποθέσεις.

FOLLOW US @EDAILYGR Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τι είναι το «σύνδρομο της Ύβρεως» που βλέπουμε συχνά στην Ελλάδα

Σήμερα

Μπορεί να γνωρίζετε πολλούς που το έχουν

Ο τύπος που θα σε απογοητεύσει πιο πολύ απ`όλους

Σήμερα

Εξακριβωμένα τα πράγματα

Τα outfits των fashionistas που θα αντιγράψουμε σίγουρα

Σήμερα

Kαι πού μπορείς να βρεις αυτά που φοράνε

Ήρθε η ώρα να δοκιμάσετε αυτά τα μπιφτέκια γαλοπούλας με σος γιαουρτιού

Σήμερα

Συνεδεύστε τα με πράσινη σαλάτα, ρύζι ή καντε τα μπέργκερ

Εμπνεύσου από τα πιο spooky μανικιούρ και εντυπωσίασε

Σήμερα

Τώρα που πλησιάζει και το Halloween θα είσαι πολύ στη μόδα

Το ταξίδι στη Σλοβενία που δεν θα ξεχάσεις ποτέ

Χτες

Τοπίο βγαλμένο από παραμύθι

Τα ζώδια σήμερα: 20 Οκτωβρίου

Χτες

Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Γιατί δεν μπορείς να φας μόνο ένα πατατάκι

Χτες

Τώρα η επιστήμη σου δίνει άλλοθι

Η μεγαλύτερη τηγανητή πατάτα σερβίρεται εδώ

Χτες

Θέλουμε να δοκιμάσουμε ΤΩΡΑ

Τα ζώδια σήμερα: 19 Οκτωβρίου

Προχτές

Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Πόσο καιρό πριν τη σύλληψη πρέπει να κόψουν το αλκοόλ οι υποψήφιοι γονείς

Προχτές

Δες τους κινδύνους που διατρέχει το έμβρυο

×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.